Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר

ההריון הראשון והטרי של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הוא אולי בין החדשות היותר משמחות שקיבלנו לאחרונה בייחוד לאור הקשיים שנאלצו לעבור בדרך לשם כפי ששיתפה בעבר השחקנית בראיונות. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר בחתונה באילת צילום.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
וואו כמה יופי לירן כוהנר וגיא גיאור צילום מאיר אוחיון Red Carpet Looks Red Carpet Red

התפקיד החדש של מאיה.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר

. מאיה ורטהיימר התבשרה לפני חודש כי תעבור לניו יורק עם בעלה אסף זמיר לאחר שמונה להיות הקונסול הכללי. חגיגות יום הנישואים ה-4 המוגזמות של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חבר הכנסת לשעבר הפתיע את אשתו והוריד את כל החברים שלהם לאילת למסיבת חתונה בהפתעה שגרמה לורטהיימר לבלות את כל סוף השבוע בדמעות. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר צילום. אחרי תשעה חודשים שנראו כמו נצח לפחות באינסטוש שלה - ההריונית הכי גינגית מאיה ורטהיימר ובעלה חבר הכנסת אסף זמיר הביאו לעולם את בתם הבכורה שתצטרף לתא המשפחתי הקטן.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר צילום. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה. צילום מסך אינסטגרם TMI יודע ש. ברור שאסף אומר לי חלאס אני בלתי נסבלת השחקנית הנהדרת דיברה על מערכת היחסים עם הבעל אסף זמיר המשבר שהיה או לא היה בזוגיות שלהם והתוכניות לקראת המעבר הגדול לניו יורק.

כי הבאתי שמש קטנה. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר צילום. לשאלתכם השם מסמל זריחה. אביב חופי לא חיכיתי ולא נתתי לאביר על הסוס הלבן לבוא.

כשבאתי וסיפרתי בבית להורי הייתה מילה אחת עבורי. כולם אומרים לי איזה כיף בניו יורק ואיזה מרגש אתם לא רואים. מאיה ורטהיימר שבאבניקים אהבה חדשה פרק 1 מאיה ורטהיימר תנחה את אהבה חדשה ברשת 13 מפתיע. חינכו אותנו לרצות להיות הנסיכה שמישהו יציל מתרדמת אבל בשנת 2020 אפשר לוותר על זה ולהיות מלכה.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. Ynet - עדכוני חדשות שוטפים מסביב לשעון. ימים ספורים אחרי שקיבלו את בתם לעולם והעניקו לה את השם המיוחד אסיה מרים - ההורים הטריים מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. מה קורה שיורשת מעושרת וסגן ראש עיריית תל אביב אומרים איי דו - בעיר הנופש הדרומית.

אבל מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הם כמו הקריפטונייט לניהול הרושם שמאפשר לי להסתיר את הקנאה הילדותית שלי. על הכוונת - קריסטין. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר לוקחים את הבייבי הביתה. מאיה ורטהיימר אסף זמיר צילום.

בעוד כמה חודשים הם יעלו על מטוס למנהטן ויעלו סטוריז. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר נישאו באילת הסלבס חגגו איתם על החוף. מאיה ורטהיימר ואסף זמירצילום. מאיה ורטהיימר חשפה אתמול בסטורי באינסטגרם שלה באומץ רב שהיא ובעלה אסף זמיר שצפויים בקרוב לעשות רילוקיישן לניו יורק עוברים טלטלה בקשר וחווים רכבת הרים ומשברים לא קטנים בגלל המעבר והדגישה שמה שנראה נוצץ בסטורי רחוק.

מאיה ורטהיימר אסף זמיר חתונה נשיקה. מאיר אוחיון באדיבות פנאי פלוס בכיתה ח אף אחד כמעט לא דיבר איתי במשך שנה. ניר פקין ורטהיימר הספורטיבית יצאה לצעידה בלחות המחרפנת של ניו יורק וזכתה למעט אבק כוכבים כשנפלה על סט הצילומים החדש של סקס והעיר הגדולה. החתונה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר זו אחת החתונות המסקרנות ביותר השנה וכולם ציפו לרגע שזה יקרה.

בקיץ האחרון השחקנית מאיה ורטהיימר ובעלה חבר הכנסת אסף זמיר הכריזו בחשבונות האינסטגרם שלהם כי הם מצפים לתינוק ועכשיו אנחנו מאושרים לספר שזה סוף סוף. כעת היא חושפת בסטורי אמיץ שהמעבר הצפוי מביא איתו משבר ביחסים. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר נישאו נכדתו של המיליארדר סטף ורטהיימר וסגן ראש עיריית תל אביב התחתנו באירוע עמוס סלבס באילת והמוזמנים נהנו מיומיים של חגיגות הופעות וריקודים על חשבון הזוג המאושר. מי שעוקב אחרי מאיה ורטהיימר יודע שמדובר באחת הכוכבות המרעננות והמשעשעות של הביצה שלא לוקחת את עצמה או את העובדה שבן זוגה אסף זמיר הוא חכ ברצינות רבה מדי.

צק אאוט - מאיה ורטהיימר אסף זמיר והתינוקת אסיה חוזרים הביתה. צילום מסךאינסטגרם אם שאלתם מה פרוש השם ולמה הוא נבחר לורטהיימר ההסברים. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר גורמים לנו כבר להתגעגע צילום. ענת מוסברג אנחנו כבר למודי ניסיון שלא כל מה שנוצץ זהב ולא כל סטורי מנקר עיניים משקף את החיים האמיתיים.

כעת זמן קצר אחרי שחשפה כי הם מצפים לבת קטנה. מאיה ורטהיימר ובעלה אסף ורטהיימר קיבלו הזדמנות פז משר החוץ יאיר לפיד והם בקרוב מאוד עוזבים יחד עם בתם אסיה את ישראל -. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מצפים לילד ראשון שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש. כמה רגעים אחרי שלבשה שמלת כלה ויצאה לדרך קבלו הצצה ראשונית לחתונה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר צילום מסך מהאינסטגרם של מאיה שר התיירות הנכנס אסף זמיר הזדעזע מהתגובות התוקפניות לתמונה שפרסמה אשתו מאיה ורטהיימר והחליט לא לשתוק לבריונים ברשת.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
נסיכותית שביט ויזל ואוהד בן נון צילום מאיר אוחיון Clothes Fashion

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
חתונה ורטהיימר זמיר מערכת וואלה News גלעד מזרחי Fashion One Shoulder Dress Dresses

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
מה הבאת בתיק מיה דגן וערן פפר צילום מאיר אוחיון

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
פשש סחטיין על הרגליים אניה בוקשטיין ודותן וינר צילום מאיר אוחיון Clothes Fashion Women

Posting Komentar untuk "מאיה ורטהיימר ואסף זמיר"